Bestuurs- en Managementassistent (28 - 32 uur)

Een proactieve, flexibele collega

Over de vacature

Sluitingsdatum
Tot de juiste match gevonden is
Uren per week
28 - 32 uur
Salarisindicatie
maximaal € 3.301,- bruto per maand (schaal 7) bij een 36-urige werkweek

Werken voor de Gemeente Amersfoort

Amersfoort – een stad met ruim 160.000 inwoners – ontwikkelt zich in hoog tempo en bruist van de initiatieven. Onze organisatie beweegt daarin mee. Dit vraagt een grote mate van eigen verantwoordelijkheid en flexibiliteit van de managementassistent, want in deze beweging zijn de managementassistenten de verbindende schakel tussen afdelingen en medewerkers.

De baan

Als bestuurs- en managementassistent ondersteun je samen met je team de afdelings- en/of teammanagers, strategen, programmamanagers en afdelingen met alle secretariële en projectmatige klussen. Dit houdt in dat jij verantwoordelijk bent voor het beheer van de agenda's en de mailboxen en hier actief op handelt. Er zal veel van jouw kennis gevraagd worden om zaken voor de managers te regelen, om een goede planning te maken en bij te stellen, indien dit nodig is en ben je gedreven in het notuleren. Daarnaast heb je contact met uiteenlopende partijen: van inwoners en ondernemers tot raadsleden en andere (overheids-) organisaties.

Wat we van je vragen:

• Je hebt een opleiding op mbo+ niveau afgerond;
• Je hebt een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
• Je kunt scherp formuleren;
• Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
• Je bent zorgvuldig, stressbestendig en proactief;
• Je bent een teamspeler met een positieve houding die van aanpakken weet en vindt het een uitdaging om mee te denken in veranderingen en verbeteringen.

Dit kunnen we je bieden

Verantwoordelijk en maatschappelijk relevant werk in een informele organisatie die hoge eisen aan je stelt. Amersfoort geeft je ruimte om je talenten verder te ontwikkelen en investeert in je groei. Je salaris bedraagt maximaal € 3.301,- bruto per maand (schaal 7) bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen die passen bij jouw persoonlijke wensen. Amersfoort heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals ouderschapsverlof (50% doorbetaald).

Als je meer wilt weten

Met vragen over de inhoud van de functie kun je bellen met Deborah Herder, teamcoördinator, telefoon 06 – 2816 3493. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, bel dan met Jacqueline Meijer, HR-medewerker, telefoon 06 – 5253 5565.

Hoe je kunt reageren

Wij ontvangen jouw sollicitatie graag digitaal. Door hieronder op 'solliciteren' te klikken, kun je ons je contactgegevens, motivatiebrief en Curriculum Vitae toesturen.

Direct solliciteren

We sluiten deze wervingsprocedure zodra we de juiste match hebben gevonden.

Voel je thuis in Amersfoort, je bent welkom zoals je bent. Onze kwaliteiten vasthouden en versterken, daar zetten we ons samen voor in. We zijn blij dat iedereen uniek is en zijn nieuwsgierig naar jouw talent.