Bestuurs- en Managementondersteuner (28-36 uur)

Over de vacature

Sluitingsdatum
11 december 2022
Uren per week
28-36 uur
Salarisindicatie
maximaal € 3.732,- bruto per maand (schaal 8) bij een 36-urige werkweek

Werken bij Gemeente Amersfoort
Amersfoort – een stad met ruim 160.000 inwoners – ontwikkelt zich in hoog tempo en bruist van de initiatieven. De organisatie beweegt daarin mee. Omdat we veel uitvoerende gemeentelijke taken uitbesteden, is de organisatie flexibel en overzichtelijk. Vanuit een informele cultuur weten we elkaar snel te vinden. Je komt te werken in een zelfsturend team, bestaande uit acht directe collega's, dat samen de directie en het college van burgemeester en wethouders ondersteunt. Dit team is onderdeel van de afdeling Bestuurs- en Managementondersteuning binnen de gemeente Amersfoort.

De baan
Op hoog bestuurlijk niveau schakel je tussen politiek en organisatie. Voor het bestuur beheer jij de agenda's, het mail- en telefoonverkeer en zorg je ervoor dat alles tot in detail is geregeld. Je vindt het een uitdaging om een dynamische bestuurlijke agenda bij te houden, waarin eigenlijk geen dag hetzelfde is. Je regelt en prioriteert de zaken, zodat de bestuurder de dagelijkse werkzaamheden goed uit kan voeren. Verder heb je met uiteenlopende partijen contact; van inwoners en ondernemers tot raadsleden en andere (overheids-)organisaties. Ook kom je met voorstellen voor verbetering van de (dagelijkse) werkprocessen. Je werkt nauw samen met andere ondersteuners, woordvoerders, strategen en collega's die op dezelfde en andere afdelingen werken. Samen ga je voor de ultieme ondersteuning. Binnen je werkpakket is er ruimte voor extra taken, passend bij jouw talenten en interesses.

Wat we van je vragen
Minimaal een afgeronde opleiding op mbo+/hbo niveau en ervaring in een vergelijkbare functie. Communicatief ben je sterk en daarbij ben je ook klantvriendelijk. Je werkt graag zelfstandig én in teamverband, hebt oog voor detail en kunt strak plannen en organiseren. Daarnaast sta je stevig in je schoenen, ga je discreet om met vertrouwelijke en gevoelige informatie en heb je gevoel voor politieke verhoudingen. Ook heb je een proactieve houding, weet je overzicht te houden tijdens hectiek en schakel je snel.

Dit kunnen we je bieden
Je komt te werken in een team waar gedrevenheid, zorgvuldigheid en gezelligheid hand in hand gaan. Werken voor Amersfoort betekent werken voor een levendige groeistad. Gemeente Amersfoort biedt ruimte om je talenten verder te ontwikkelen en investeert in je groei. Het salaris bedraagt maximaal € 3.732,- bruto per maand (schaal 8) bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je maandelijks een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je vrij kunt besteden aan doelen die passen bij jouw persoonlijke wensen. We bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden en ouderschapsverlof (50% doorbetaald). Verder is het mogelijk om een deel van je werkuren vanuit huis te werken. Daarvoor krijg je de beschikking over een tablet, telefoon en thuiswerkplek.

Zo kun je reageren
Door hieronder op 'Solliciteren' te klikken, kun je ons je contactgegevens, motivatiebrief en curriculum vitae doorgeven.

Solliciteer direct

Als je meer wilt weten
Met vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Patricia Boshuizen, telefoon 06 – 52513007, teammanager Bestuurs- en Managementondersteuning. Heb je vragen over de procedure, bel dan met Jacqueline Meijer, HR-medewerker, telefoon 06 – 5253 5565.

De reactietermijn sluit op zondag 11 december 2022.

De eerste gespreksronde vindt plaats in de week van 19 december 2022.

Voel je thuis in Amersfoort, je bent welkom zoals je bent. Onze kwaliteiten vasthouden en versterken, daar zetten we ons samen voor in. We zijn blij dat iedereen uniek is en zijn nieuwsgierig naar jouw talent.