Backoffice Medewerker Interne Dienstverlening (28 - 36 uur)
Amersfoort is volop in ontwikkeling en staat bekend om haar innovatieve en duurzame initiatieven. Als backoffice medewerker Interne Dienstverlening zorg je ervoor dat de interne processen binnen onze organisatie soepel verlopen. Jij bent de spil tussen onze leveranciers en medewerkers en hebt een essentiële rol in het waarborgen van de kwaliteit van onze facilitaire dienstverlening. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt, van schoonmaak tot beveiliging en van onderhoud aan gebouwen tot dienstverlening.
Jouw rol
Als backoffice medewerker Interne Dienstverlening heb je een breed takenpakket waarbij je verantwoordelijk bent voor het operationele beheer van onze contracten met leveranciers. Daarbij ben je de contactpersoon tussen de interne medewerkers en externe leveranciers. Het onderhouden van goede relaties met onze leveranciers is cruciaal in jouw werk, waarbij je ook oog hebt voor maatschappelijk verantwoorde inkoop, zoals het werken met leveranciers die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt inzetten.
Je bent nauw betrokken bij het optimaliseren van onze facilitaire dienstverlening en denkt proactief mee over verbeteringen. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
- Je beheert en bewaakt contracten van een groot aantal leveranciers, inclusief fysieke en administratieve controles.
- Je verzorgt de operationele afhandeling van vraagstukken met betrekking tot huisvesting.
- Je biedt administratieve ondersteuning bij contracten, waaronder het controleren van binnengekomen facturen en het bewaken en opvolging van acties en deadlines.
- Je toetst de geleverde diensten op basis van de gemaakte service- en kwaliteitsafspraken. Daarbij heb je vooral een signalerende rol, en schakel je met de contractmanager wanneer nodig.
- Je signaleert proactief mogelijke verbeterkansen of knelpunten.
- Je levert input voor nieuwe contracten met leveranciers, die via een aanbesteding tot stand komen.
- Je verzorgt heldere communicatie tussen leveranciers, contractmanagers en interne medewerkers.
Hier ga je aan de slag
Amersfoort is een stad met ruim 160.000 inwoners, waar historie en vernieuwing hand in hand gaan. Een groeiende stad, die zich in hoog tempo ontwikkelt. Een stad vol duurzame en sociale initiatieven, waarin iedereen mee kan doen. In 2023 krijgt Amersfoort internationale erkenning als European City of the Year. Zo’n 1.500 collega’s zorgen dat Amersfoort een geweldige stad blijft om in te wonen, werken en leven. Dat doen we samen met de stad: met inwoners, ondernemers, vrijwilligers en partners. Collega’s waarderen de positieve, resultaatgerichte en collegiale werksfeer: we doen het samen. Daarbij krijg je alle ruimte om jouw functie en ontwikkeling zelf vorm te geven.
Met wie werk je samen
Als medewerker Frontoffice kom je te werken op afdeling Interne Dienstverlening. Je werkt nauw samen met je directe collega's van het backofficeteam, de frontoffice, contractmanagers en adviseurs binnen de afdeling. Daarnaast heb je regelmatig contact met verschillende leveranciers.
Dit bieden we jou
Werk dat er echt toe doet: hier kun je verschil maken voor de stad. Bij Gemeente Amersfoort werk je in een compacte organisatie aan grote opgaven. We bieden alle ruimte om je talenten verder te ontwikkelen en investeren in je groei. Je krijgt vertrouwen en verantwoordelijkheid, in een organisatie die veel van je vraagt maar ook veel mogelijk maakt. Je kunt rekenen op:
- Een salaris van maximaal € 4.297,- bruto per maand (schaal 8 van de cao Gemeenten) op basis van een 36-urige werkweek.
- Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% als aanvulling op je salaris. Hiermee kies je zelf voor extra geld, meer verlofuren, fiscaal voordeel op een deel van de kosten voor je sportschool of andere voordelen.
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met zicht op een vast contract.
- Flexibele werktijden met uitstekende thuiswerkmogelijkheden en -middelen, voor een goede balans tussen werk en privé.
- Een mobiele telefoon, laptop en databundel.
- Een volledige ov-reiskostenvergoeding voor je woon-werkverkeer (2e klas) of een fietsregeling.
- Alle ruimte voor jouw ontwikkeling: we werken vanuit talent met jouw persoonlijke talentprofiel (CliftonStrengths) en je kunt rekenen op een uitgebreid opleidingsaanbod, een coachpool, een inwerkbuddy en goede doorgroeimogelijkheden.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 194,4 verlofuren (op basis van een 36-urige werkweek), een thuiswerk- en internetvergoeding, een goede pensioenregeling en 50% betaald ouderschaps- en zorgverlof.
Dit breng je mee
Als backoffice medewerker Interne Dienstverlening ben je proactief, communicatief sterk en werk je graag in teamverband. Je hebt een goed ontwikkeld probleemoplossend vermogen, en je weet in te schatten wanneer er ruimte voor maatwerk is in het bedenken van oplossingen. Daarbij weet je prioriteiten te stellen in het werk. Je hebt oog voor detail en bent dienstverlenend. Daarnaast schakel je gemakkelijk met verschillende typen mensen en kun je goed plannen en organiseren. Verder breng je mee:
- Mbo+- werk- en denkniveau.
- Ervaring met operationeel contractbeheer is een pré, maar geen vereiste.
- Taalvaardigheid en analytisch inzicht, zodat je in staat bent de inhoud van contracten goed te duiden.
Als je meer wilt weten
Heb je vragen over de inhoud van de functie? Bel met Marieke van Kuijk, teammanager Interne Dienstverlening via telefoonnummer 06 4638 2127.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je bellen of een WhatsApp sturen naar Jacqueline Meijer, Recruitmentmedewerker, via telefoonnummer 06 5253 5565.
Zo kun je reageren
We horen graag van je! Door op ‘Solliciteren’ te klikken, kun je ons je contactgegevens, motivatiebrief en curriculum vitae doorgeven.
Je kunt op de vacature reageren tot en met zondag 10 november 2024.
Voel je thuis in Amersfoort, je bent welkom zoals je bent. We willen een werkomgeving bieden waar je het beste uit jezelf kunt halen en waar ruimte is voor verschillen. Want juist diversiteit brengt ons bij betere oplossingen voor de opgaven waar we voor staan. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent, ongeacht waar je bent geboren, van wie je houdt of waar je in gelooft. En als je een (arbeids)beperking hebt, dan kijken we samen wat er mogelijk is en wat jij nodig hebt om je werk goed te kunnen doen.