(Senior) Casemanager Bijzondere Wetten en APV

Je werkt graag aan een veilige en leefbare stad

Over de vacature

Sluitingsdatum
Tot de juiste match gevonden is
Uren per week
32
Salarisindicatie
maximaal € 4.406,- bruto per maand (schaal 10) bij een 36-urige werkweek

Amersfoort (circa 160.000 inwoners) ontwikkelt zich in hoog tempo en bruist van de initiatieven. Onze stad heeft regionaal een belangrijke uitgaansfunctie dankzij de vele uitgangsgelegenheden en evenementen. De gemeente zet zich samen met inwoners en ondernemers in om een fijne en veilige stad te zijn. Bij de afdeling Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH) werken circa 75 collega's. Zij zetten zich in voor een veilige leefomgeving.

De baan

Je bent verantwoordelijk voor het adviseren, beoordelen en afgeven van meervoudige en complexe vergunningen zoals de Algemene Plaatselijke Verordening en de Alcoholwet. Je zorgt ervoor dat het gehele proces van vergunningverlening op basis van de APV, Bijzondere Wetten en Wet Bibob snel en juist verloopt en toetst aanvragen voor vergunningen, ontheffingen en meldingen. Voor de noodzakelijke afstemming en communicatie coördineer jij de werkzaamheden en bewaak je de processen rondom de vergunningverlening met de betrokken uitvoerende partijen, binnen en buiten de organisatie.

Wat we van je vragen

Wij zoeken een ervaren vergunningverlener met enkele jaren werkervaring, minimaal hbo-niveau en actuele kennis van wet- en regelgeving van APV, Alcoholwet en de Wet Bibob. Je kunt mensen inschatten en je in hen verplaatsen, waarbij je altijd overzicht op de situatie behoudt. Je voelt je verantwoordelijk en neemt de regie vanuit een praktische en dienstverlenende instelling, bent besluitvaardig, resultaatgericht, adviesvaardig, creatief en realiseert samen met het team de doelstellingen van de gemeente.

Dit kunnen we je bieden

Een afwisselende en altijd verrassende functie waarin je veel naar eigen inzicht handelt. Het salaris van een (senior) casemanager bedraagt maximaal € 4.406,- bruto per maand (schaal 10) bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je maandelijks een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je vrij kunt besteden aan beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen. Amersfoort heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden en ouderschapsverlof (50% doorbetaald) en een uitstekende pensioenregeling.

Als je meer wilt weten

Met vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met teammanager Ernst-Jan Scheffer, telefoon 033 469 5775. Heb je vragen over de procedure? Bel dan met HR-medewerker Cathy Cats telefoon 06 4117 4202.

Solliciteer direct

We ontvangen jouw sollicitatie graag digitaal. Geef ons je contactgegevens, motivatie en curriculum vitae door via het online formulier. Solliciteer direct

Voel je thuis in Amersfoort, je bent welkom zoals je bent. Onze kwaliteiten vasthouden en versterken, daar zetten we ons samen voor in. We zijn blij dat iedereen uniek is en zijn nieuwsgierig naar jouw talent.