Afspraak maken met Burgerzaken
Algemeen
Voor veel producten en diensten is een afspraak nodig bij de afdeling Burgerzaken, aan de balie in het stadhuis. Wil je een afspraak maken? Maak een keuze uit 1 van de producten hieronder.
Kies product
- Aangifte overlijden
- Aangifte van geboorte
- Achternaam kind kiezen
- Belasting betalen
- Belasting betalingsregeling afspreken
- Bewijs van in leven zijn
- Erkenning kind
- Erkenning ongeboren kind
- Garantstelling
- ID-kaart aanvragen of vernieuwen
Let op! Maak 2 afspraken: 1 voor aanvragen én 1 voor afhalen - ID-kaart verloren of gestolen
- Legalisatie handtekening
- Ontheffing straatoptredens
- Paspoort aanvragen of vernieuwen
Let op! Maak 2 afspraken: 1 voor aanvragen én 1 voor afhalen - Paspoort verloren of gestolen
- Reisdocument voor vreemdeling of vluchteling
- Rijbewijs aanvragen of vernieuwen
Let op! Maak 2 afspraken: 1 voor aanvragen én 1 voor afhalen - Rijbewijs verloren of gestolen
- Rijbewijs uit buitenland omwisselen
- Tijdelijke regeling dubbele achternaam
- Verhuizen
- Waarmerken kopie Nederlands reisdocument of rijbewijs
Afspraak maken
Let op! Maak voor het aanvragen of vernieuwen van een paspoort, ID-kaart of rijbewijs 2 aparte afspraken: 1 voor de aanvraag en 1 voor het afhalen.
Kom je er niet uit? Bel dan 14 033.
Afspraak afzeggen of wijzigen?
Wil je een geplande afspraak afzeggen of wijzigen? Gebruik dan de link in jouw bevestigingsmail, stuur een e-mail naar burgerzaken@amersfoort.nl of bel met 14 033.
Contact Burgerzaken
De afdeling Burgerzaken werkt alleen op afspraak. Als je een afspraak hebt gemaakt, helpen we je verder aan de balie in het stadhuis. Dit is het bezoekadres:
Stadhuisplein 1
3811 LM Amersfoort